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StayProtection + Stay Benefits

Sunny aptm totally renovated, full equip

2 Personen
2 Schlafzimmer
1 Badezimmer
75 m2
WLAN
Ausstattung
avg. 1 491 
/ 30 Tage
inklusive Betriebskosten und Internet
StayProtection
Stay Benefits

Your stay in this property will be covered by our StayProtection package with Stay Benefits included! Read more

Wohnung zu vermieten - Amadora
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Located in the urban area of ​​Lisbon, SEVEN GUEST HOUSE is an apartment-type accommodation unit with the added value of its central location for easy access to the various highways that will lead the visitor to discover true paradise whether by the beach, nature parks or historic villages.
Without forgetting Lisbon, SEVEN GUEST HOUSE is a starting point for visiting the wonderful Sintra mountains, strolling in the village of Cascais, walking through the Arrábida Natural Park, enjoying the medieval village of Óbidos or bathing in the beaches of Ericeira.
Located about 15 km from Lisbon Airport, the visitor can also find access to the varied transport network: metro, bus, train and taxis.
Fully refurbished, the apartment can accommodate, in a warm and comfortable environment, a family or a group of friends that does not exceed 4 people. The fact that it is located outside the tourist area allows the visitor a real and effective contact with the day-to-day of those who live there, thus getting to know the local experience.

THE HOUSE:

Accessible by elevator, the apartment has large windows that allow the bright light and open views. It consists of a bedroom, dining / living room, kitchen and bathroom. Free Wi-Fi is available throughout the house.

Double bedroom: Bedroom with built-in wardrobe, double bed (160cmx200cm), bedside tables, armchair, desk and chair. It is equipped with a Duo-Therm central wall heating system. Includes bedclothes.

Dining / living room: 4-person dining table, 4 chairs, display case, 2-seater sofa bed, side table. Features Duo-Therm wall central heating system and TV. It has an open balcony, equipped with outdoor furniture (table and two chairs), with wooden deck floor.

Kitchen: Equipped with fridge, dishwasher and washing machine, induction hob and electric oven, microwave, coffee maker, blender, toaster, electric kettle and toaster. It has all kitchen utensils and matching textiles.

Bathroom:Equipped with shower, washbasin unit and toilet. Includes bath textiles, hair dryer and amenities (Shampoo/bath gel/liquid soap).

CENTRAL WALL HEATING:

All areas of the bedroom and living room are equipped with a Duo-Therm Central Wall Heating System, consisting a tempered glass surface and a natural stone slab, that by its presentation is fully integrated in the decoration of the environment where it is installed, providing total comfort even in colder weather.

OUTSIDE AREA:

Integrated in the urban housing district of São Brás, the apartment is endowed with all kind of shops and services, schools, health facilities, gardens and church.

Parking: On public roads, free of charge.

Das SEVEN GUEST HOUSE befindet sich im Stadtgebiet von Lissabon und ist eine Apartment-Unterkunft mit dem zusätzlichen Vorteil, dass es zentral gelegen ist und somit leicht zu den verschiedenen Autobahnen zu erreichen ist, die den Besucher zu einem wahren Paradies führen, sei es am Strand, in Naturparks oder in historischen Dörfern.
Ohne Lissabon zu vergessen, ist das SEVEN GUEST HOUSE ein idealer Ausgangspunkt, um das wunderbare Sintra-Gebirge zu besichtigen, im Dorf Cascais spazieren zu gehen, durch den Naturpark Arrábida zu wandern, das mittelalterliche Dorf Óbidos zu genießen oder an den Stränden von Ericeira zu baden.
Etwa 15 km vom Flughafen Lissabon entfernt, hat der Besucher Zugang zu einem vielfältigen Verkehrsnetz: U-Bahn, Bus, Zug und Taxis.
Die komplett renovierte Wohnung bietet einer Familie oder einer Gruppe von Freunden, die nicht mehr als 4 Personen umfasst, eine warme und komfortable Umgebung. Die Tatsache, dass sie sich außerhalb des touristischen Bereichs befindet, ermöglicht dem Besucher einen echten und effektiven Kontakt mit dem Alltag der Menschen, die dort leben, und somit das Kennenlernen der lokalen Erfahrung.

DAS HAUS:

Erreichbar mit dem Aufzug, hat die Wohnung große Fenster, die das helle Licht und offenen Blick zu ermöglichen. Es besteht aus einem Schlafzimmer, Ess-/Wohnzimmer, Küche und Bad. Kostenloses Wi-Fi ist im ganzen Haus zur Verfügung.

Schlafzimmer mit Doppelbett: Schlafzimmer mit Einbauschrank, Doppelbett (160cmx200cm), Nachttische, Sessel, Schreibtisch und Stuhl. Es ist mit einer Duo-Therm-Zentralwandheizung ausgestattet. Inklusive Bettwäsche.

Ess-/Wohnzimmer: 4-Personen-Esstisch, 4 Stühle, Vitrine, 2-Sitzer-Schlafsofa, Beistelltisch. Ausgestattet mit Duo-Therm Wandzentralheizung und TV. Es hat einen offenen Balkon, ausgestattet mit Gartenmöbeln (Tisch und zwei Stühle), mit Holzboden.

Küche: Ausgestattet mit Kühlschrank, Geschirrspüler und Waschmaschine, Induktionskochfeld und Elektroherd, Mikrowelle, Kaffeemaschine, Mixer, Toaster, Wasserkocher und Toaster. Sie verfügt über alle Küchenutensilien und passende Textilien.

Badezimmer: Ausgestattet mit Dusche, Waschbecken und Toilette. Mit Badtextilien, Haartrockner und Pflegeprodukten (Shampoo/Badegel/Flüssigseife).

ZENTRALE WANDHEIZUNG:

Alle Bereiche des Schlaf- und Wohnzimmers sind mit einer Duo-Therm-Zentralwandheizung ausgestattet, die aus einer gehärteten Glasoberfläche und einer Natursteinplatte besteht, die sich durch ihre Aufmachung vollständig in die Dekoration der Umgebung, in der sie installiert ist, einfügt und auch bei kälterem Wetter vollen Komfort bietet.

AUSSENBEREICH:

Eingebettet in das städtische Wohnviertel von São Brás, ist die Wohnung mit allen Arten von Geschäften und Dienstleistungen, Schulen, Gesundheitseinrichtungen, Gärten und Kirche ausgestattet.

Parken: Auf öffentlichen Straßen, kostenlos.

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Equipment
Basic furniture
Sofabed
Sofa
Chair
Dining table
Coffee table
Desk
Wardrobe
Dresser
Walk-in closet
Cabinet
Mirror
Laundry essentials & Linen supplies
Fully prepared beds
Washing machine
Towels
Dryer machine
Iron
Ironing board
Clothes drying rack
Cleaning options
Sponge for dishes
Broom
Mop
Bucket
Dishwashing liquid
Cleaning cloth
All-purpose cleaner
Vacuum cleaner
Robotic vacuum cleaner
Regular cleaning service (included in rent)
Kitchen essentials
Utilities for eating
Utilities for cooking
Glasses
Mugs
Freezer
Fridge
Microwave oven
Oven
Dish washer
Electric kettle
Toaster
Blender
Coffee maker
Electronic devices
Air conditioning
Mobile air conditioning
Apple TV
Chromecast
TV
Beamer/projector
Hairdryer
Water heater (boiler)
Slow cooker
Hotplate
Gas cooker
Wine cooler
Ice maker
Playstation
Xbox
Nintendo
Other gaming console
Robotic lawn mover
Lawn mover
Printer
Scanner
Building matters
Balcony
Terrace
Central heating
Electric heating
Something for the kids
Baby crib
Bed for children
High chair
Electronic babysitter
Breath monitor
Stroller
Toilet seat
Potty
Baby bath
Changing table
Stool
Toys
Playground (outdoor)
Security features
Security lock
Security enter door
Smoke detector
CO detector
Vault
Standard door lock
Mosquito net
Window insect screens
First-aid kit
Subscriptions (included in price)
Cable TV
Netflix
HBO MAX
Amazon Prime
Apple TV+
Disney+
Hulu
YouTube TV
Spotify
Breakfast
Something little bit extra
Fireplace
Billiard
Barbecue
Swimming pool
Wooden barrel hot tub
Jetted whirlpool hot tub (jacuzzi)
Sauna
Garage
Bikes
Accessibility
Wheelchair access
Elevator
Shower grab bar
Shower seat
Shower chair
Stair lift
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Zimmer und Ausstattung
Shower icon
Bedroom
18 m2
Not walk-through
Show equipment
Shower icon
Bedroom 2
15 m2
Not walk-through
Show equipment
Shower icon
Badezimmer
Show equipment
Living room icon
Wohnzimmer
Kitchen icon
Küche
Mietbedingungen
Miete und Betriebskosten When will I pay what?
1 491 
Kaution
0 
Betriebskosten und Internet
alles inklusive
Servicegebühr
Verfügbar ab
Min. Mietdauer
14 Tage
Maximal rent length
30 Tage
Verfügbar ab
18.09.2024
Regeln
Rauchen verboten
Tiere nur nach vorheriger Absprache erlaubt
Parties not allowed
Move-in and move-out times
Move-in time
15:00
Move-out time
10:00
StayProtection for Tenants

Every time you rent through Flatio, you're automatically covered by our StayProtection package.

  • Move-in Guarantee
    ensuring you'll always have a place to stay, even if everything doesn't go as planned
  • Balanced visa-friendly lease agreement
    providing equal rights and adding great flexibility to your stay
  • Deposit-free policy
    eliminating the financial burden of hefty upfront deposits
  • 100% money protection
    which guarantees your transactions are always secure and free from scams
  • 7 days a week support
    that is here for you throughout your whole rental experience
Stay Benefits*

By booking this property, you'll also enjoy extended protection in the form of Stay Benefits - a unique offering backed by AXA! Here's what such packaging includes:

  • Liability insurance
    covering you in case you accidentally cause any damages
  • Assistance services
    for any potential issues during your stay, such as disruptions in internet service, utility faults (electricity, gas, heating), blocked-up door, or household appliance malfunctions
Stornierungsbedingungen
Neighborly (14-days)
You can cancel the reservation for free within 14 days before moving. Read more detailed cancelation policy.
All inclusive Preise. Bei Flatio zahlen Sie keine Kaution und es gibt auch keine versteckten Gebühren
Cancel for free. There is a Neighborly (14-days) cancelation policy for this offer. Read the cancelation policy
Move-in Guarantee. We'll cover a back-up accommodation up to 7 days if the property is not alright. Read more
Geprüfter Vertrag. Lesen Sie den Vertrag online und von Zuhause aus. Vertrag lesen
Availability of the offer
Check the available dates for this offer
Last updated 5 hours ago
Über den Besitzer
Ana and Mario S.
On Flatio since February 2021
We are Ana and Mario that, married and accomplices for 40 years, easily got used to spend vacations and weekends in Ericeira. We were looking for a home for our son when we came across and fell in love with our first property, Beija-Flor House. That was the moment when the dream of remodeling and renting the house for short vacations started. The experience was so positive that we decided to embrace this new activity and, driven by the pleasure of relating to others, we expanded our offer.

Both of us get involved on the preparation of the houses as well on the visitors reception. And, in fact, that is crucial for a successful welcome. Upon arrival, we personally present the house and the region. An informative dossier, available at each property, suggests day trips for the visitors that wishes to know Lisbon and the surrounding tourist sites.

We offer full support during the stay.

We like what we do!!! And that is a feeling that is easily understood by those visitors who get in touch with us after choosing our properties. And keeps them confident and quiet since the booking until the moment they return home after vacation time.

The reviews received after the holidays are a comforting way to reward our work and we are grateful for it.
Mehr über den Besitzer
Haben Sie Fragen?
Sind Sie sich nicht sicher, benötigen Sie mehr Informationen? Schicken Sie Ihre Fragen direkt an den Besitzer

Ana and Mario usually responds to messages within 1 hour .

Wo Sie wohnen werden
Wohnungsumgebung besichtigen
Parkmöglichkeiten
1 Minute
U-Bahn
22 Minuten
Öffentliche Verkehrsmittel
2 Minuten
Nachtbus
2 Minuten
Lebensmittelgeschäft
5 Minuten
Hauptbahnhof
16 Minuten
Bar
4 Minuten
Restaurant
4 Minuten
Post
5 Minuten
Krankenhaus
55 Minuten
Notdienst
55 Minuten
Apotheke
3 Minuten
Frequently asked questions for this offer
Was passiert nach der Resevierung der Wohnung?

Nach Absenden des Reservierungsantrags erhält der Besitzer eine Nachricht, dass Sie sich für die Wohnung interessieren. Von diesem Moment an hat der Besitzer 24 Stunden Zeit Ihnen den Antrag zu genehmigen oder abzulehnen.

Die Wohnungsbesitzer werden sich vor allem für Ihr Profil interessieren. Deshalb ist es gut, alle nötigen Informationen anzugeben, ein neues Foto beizufügen, oder sogar ein Video aufzunehmen. Damit gewinnen Sie für den Besitzer an Attraktivität und dieser genehmigt Ihre Reservierung mit größerer Wahrscheinlichkeit.

Wie ist die Standardausstattung der Wohnung?
Alle Wohnungen bei Flatio sind persönlich von unserem Auditor geprüft und müssen bestimmte Standards erfüllen. Wir erfordern von den Besitzern komplett möblierte Wohnung und die Bereitstellung sauberer Bettwäsche und Handtücher für jeden neuen Mieter.
Was ist eine mittelfristige Vermietung?
Mittelfristige Vermietungen sind für 1 bis 6 Monate. Die meisten Besitzer vermieten langfristig oder nur für ein paar Tage. Eine mittelfristige Vermietung ohne Flatio zu finden, ist jedoch meistens nicht so einfach.
Kann ich den Mietvertrag vor der Reservierung der Wohnung durchlesen?

You can take a look at the contract in advance and online with every offer. After you sign it, you will find it in the application My Housing.

Dank der Vermittlung des Mietverhältnisses über FLATIO brauchen Sie keine Angst zu haben, dass der Vertrag für Sie ungünstig wäre. Unsere Verträge sind so geschrieben, dass Sie in Ruhe und ohne jegliche Sorgen wohnen können! Einige Besitzer bevorzugen ihre eigenen Verträge, die aber so gestaltet sind, dass sie unseren Bedingungen entsprechen.

Kann ich meine ausgewählte Unterkunft persönlich besichtigen, bevor ich den Mietvertrag unterschreibe?

Ihre Zeit ist kostbar. Aus diesem Grund haben wir unserer Plattform eine virtuelle Besichtigungsoption hinzugefügt, damit Sie einige der auf Flatio gelisteten Mietobjekte bequem von zu Hause aus sehen können.

Wenn für die von Ihnen gewählte Unterkunft keine virtuelle Tour verfügbar ist, können Sie Kontaktieren Sie den Vermieter und fragen Sie ihn, ob er bereit ist, Ihnen eine persönliche Führung durch die Mieteinheit zu geben.

In the event that you move in and the rented accommodation doesn't match the information on Flatio, let us know as soon as possible!

If the conditions for the withdrawal are met and the landlord can't fix the issue immediately, you have the option to withdraw from the lease agreement with a full refund. We'll also actively help you find an alternative accommodation and remain by your side until everything is fully resolved.

You can read the conditions and all details about our Move-in Guarantee in this article of our Help Center.

Welche Zahlungsmethoden kann ich benutzen?
Bei FLATIO können Sie auswählen, welche Zahlungsart Sie verwenden wollen. Sie können mit Karte bezahlen, über GoPay oder mittels Banküberweisung - Sie wählen einfach aus, was für Sie am bequemsten ist!
How can I cancel my reservation?

How you can cancel a reservation varies depending on what stage the reservation is in.

Is your reservation request still waiting for landlord approval? Then you can simply cancel it directly from your My Housing web app!

However, suppose the owner has already approved your reservation request, and you are no longer interested in it. In that case, you can still cancel the reservation before you sign the lease agreement. Just consider that you should do this only in essential cases. Because when the landlord accepts your reservation, their property is stopped being advertised, and they can lose the chance to rent their property to someone else.

Do you have an approved reservation and also a valid agreement? In order to cancel your reservation, contact Flatio customer support well in advance of your contract beginning (the specific time and amount of refund depends on the type of cancelation policy).

6 Gründe sich für dieses Angebot zu entscheiden
Keine persönlichen Besichtigungen mehr, kein Stress und keine Enttäuschungen! Das gesamte Prozedere lösen Sie sofort.
Wir haben für Sie persönlich diese Wohnung und ihren Besitzer geprüft.
You get Flatio support for the whole duration of your rent.
Lesen Sie den ganzen Wohnvertrag noch vor der Reservierung.
Die Zahlung ist vollkommen sicher. Sie können auch mit Kartebezahlen.
Im Vergleich zu Immobilienbüros sparen Sie durchschnittlich € 500,-.
FAQ
Was passiert nach der Resevierung der Wohnung?

Nach Absenden des Reservierungsantrags erhält der Besitzer eine Nachricht, dass Sie sich für die Wohnung interessieren. Von diesem Moment an hat der Besitzer 24 Stunden Zeit Ihnen den Antrag zu genehmigen oder abzulehnen.

Die Wohnungsbesitzer werden sich vor allem für Ihr Profil interessieren. Deshalb ist es gut, alle nötigen Informationen anzugeben, ein neues Foto beizufügen, oder sogar ein Video aufzunehmen. Damit gewinnen Sie für den Besitzer an Attraktivität und dieser genehmigt Ihre Reservierung mit größerer Wahrscheinlichkeit.

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Alle Wohnungen bei Flatio sind persönlich von unserem Auditor geprüft und müssen bestimmte Standards erfüllen. Wir erfordern von den Besitzern komplett möblierte Wohnung und die Bereitstellung sauberer Bettwäsche und Handtücher für jeden neuen Mieter.
Was ist eine mittelfristige Vermietung?
Mittelfristige Vermietungen sind für 1 bis 6 Monate. Die meisten Besitzer vermieten langfristig oder nur für ein paar Tage. Eine mittelfristige Vermietung ohne Flatio zu finden, ist jedoch meistens nicht so einfach.
Kann ich den Mietvertrag vor der Reservierung der Wohnung durchlesen?

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You can read the conditions and all details about our Move-in Guarantee in this article of our Help Center.

Welche Zahlungsmethoden kann ich benutzen?
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How can I cancel my reservation?

How you can cancel a reservation varies depending on what stage the reservation is in.

Is your reservation request still waiting for landlord approval? Then you can simply cancel it directly from your My Housing web app!

However, suppose the owner has already approved your reservation request, and you are no longer interested in it. In that case, you can still cancel the reservation before you sign the lease agreement. Just consider that you should do this only in essential cases. Because when the landlord accepts your reservation, their property is stopped being advertised, and they can lose the chance to rent their property to someone else.

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